قویترین قرص راست کننده فوری برای قبل از رابطه: قرص هایی هستند که از سلیدنافیل و کاریزپادول ساخته شده اند . این قرص ها برای نعوظ قبل از رابطه جنسی ساخته شده اند و خاصیت درمانی ندارند و بعد از 24 ساعت به طور کامل از بدن و سیستم گردش خون خارج میشن. قیمت قرص راست کننده داروخانه را در زیر هر محصول میتوانید مشاهده کنید .

قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض

در ادامه این مقاله چند مدل از قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض را به شما معرفی میکنیم .

قرص تاخیری و سفت کننده زیادی در بازار وجود دارد با توجه به دوز بدن باید یکی از این محصولات رو انتخاب کنید و تغییری در نوع قرص خود ندهید و هر قرص راست کننده ایی رو امتحان نکنید این کار باعث میشه دوز بدن نسبت به دارو افزایش پیدا کنه و به مرور زمان هیچ کدام روی شمت تاثیری نذاره در ضمن در مصرف قرص های راست کننده نباید زیاده روی کنید به همان دلیل افزایش دوزی که قبلا در موردش صحبت کردیم .

انواع قرص سیخ کننده یا راست کننده

در این مقاله 5 تا از بهترین قرص سیخ کننده گیاهی فوری بهترین انتخاب برای قبل از نزدیکی رو به شما معرفی مکینم . بر اساس نظرات مردم در مورد این قرص های راست کننده که بیشترین بازخورد را دارن میتوانید یکی رو انتخاب و امتحان کنید . برای خرید قرص راست کننده کافیست زیر هر محصول خلاصه ایی از اطلاعات آن محصول رو بخوانید و از لینک خرید محصول وارد صفحه محصول شده اطلاعات کامل رو بخوانید و فرم سفارش برای خرید قرص را پر کنید .

 

قویترین قرص راست کننده فوری

قویترین قرص راست کننده فوری کدامند  ؟در این قسمت 5 تا از بهترین و قویترین قرص راست کننده فوری برای اقایان رو به نمایش گذاشتیم که زیر عکس اطلاعات مورد نیاز هر محصول ذکر شده و در انتهای پارگراف لینک خرید محصول رو قرار دادیم تا به راحتی بتوانید وارد قسمت مورد نظر شوید و محصول رو سفارش دهید .

نام :  ویاگرا 4 عددی و سی یاگرا 4 عددی

تعداد : 4 عددی به شکل لوزی

قابلیت : راست کننده قوی تاخیری بدونه ایجاد بی حسی

ساخته شده از سلیدنافیل

قیمت : 175 هزار تومان

خرید قرص ویاگرا 4 عددی

چرا باید از قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض استفاده کنیم؟

قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض تقریبا در هیچ بازاری وجود ندارد ولی قرص هایی هستند که با ترکیبات استاندارد میتونند کم ترین خطر رو برای شما داشته باشند. محصولاتی در این پست برای شما اماده کردیم جزو 5 تا تاپ های بازار هستند و طرفدار های زیادی دارند .

فرض کنید تو رابطه با شریک جنسی خود بعد از اینکه خانوم ارضا شدن رابطه قطع میشود و تمام و دیگه نمیوتنه ادامه بده  چه حسی به شما دست میده و اینکه این اتفاق چندین ماه برای شما  بی افته اون وقت چه حالی پیدا میکنید . فقط همین حالا موضوع عدم نعوظ (راست کننده) و آلت شل و کیفیت رابطه رو اصلا در نظر نگیریم و فرض بر این باشد که بهترین نوع سکس رو داریم .

نام :  هارد آن hard on

تعداد : 8 عددی شکل آلت آبی رنگ

قابلیت : راست کننده و تاخیری بدونه عوارض

ساخته شده از  سیلدنافیل 100  داپوکسین 60  جنسینگ 40 میلی گرم

قیمت : 310 هزار تومان

خرید هارد آن دفترچه ایی

قرص برای نعوظ فوری

اگر به دنبال قرص برای نعوظ فوری هستید باید محصولاتی را انتخاب کنید که داخلشون سلیدنافیلد یا تادالافیلد استفاده شده باشد مناسب ترین محصولات ویاگرا 4 عددی یا 30 تایی می باشد همچنان برای نعوظ فروی میتوانید از ویاگرا دفترچه ایی 123 فوری استفاده کنید .

نام :  وگادول Vegab Dol

تعداد : 5 عددی قرمز رنگ 6 ضلعی

قابلیت : راست کننده و تاخیری بدونه عوارض

ساخته شده از  سیلدنافیل 100  ترامادول 100

قیمت : 165 هزار تومان

خرید قرص وگادول قرمز

قرص مست کننده قوی مردان

مست شدن یک اصطلاح هست که از گیجی و بی تعادلی میاد معمولا با خوردن مشروبات الکی این اتفاق می افته برای همین به اشتباه بین کاربران رایج شده و به دنبال قرص مست کننده قوی مردان می گردنند که وجود ندارد ولی در همین صفحه قرص های رو برای شما به نمایش گذاشتیم که فوق العاده مردان رو تحریک میکنند و حالت نعوظ و تاخیر طولانی مدتی به شما میدهد .

برند :  ویاگرا 123 دفترچه ایی

تعداد : 8 عددی شکل آلت آبی رنگ

قابلیت : راست کننده و تاخیری بدونه عوارض

ساخته شده از  سیلدنافیل 100  داپوکسین 60  جنسینگ 40 میلی گرم

قیمت : 310 هزار تومان

خرید ویاگرا 123  RX

قرص کمر سفت کن چیست ؟

عصب ها به مغز سیگنال ارضا شدن رو ارسال میکنند  و مغز دستور میده که ارضا شوید به قرص که شما رو نکه میداره و اجازه نمیده این کار رو نمیده قرص کمر سفت کن میگویند

برند :  کینگ دول

تعداد : 5 عددی زرد رنگ به شکل مثلث

قابلیت : راست کننده و تاخیری بدونه قوی

ساخته شده از  سیلدنافیل 100  ترامادول 100

قیمت : 170 هزار تومان

خرید قرص کینگ دول

قرص شق کننده یعنی چی ؟

به قرص و کپسول هایی که باعث افزایش فشار خون در دستکاه تناسلی میشوند و نعوظ شما رو سفت تر میکنند به اصلاح قرص شق کننده می گویند . داروهایی زیادی برای شق کننده گی وجود دارد اگر فقط به دنبال شق شدن بیشتر هستید و کمتر به تاخیر نیاز دارید باید از قرص هایی استفاده کنید که ترکیباتشون از سیلدنافیلد یا تادالافیلد هست استفاده کنید .

همچنان میتوانید برای خرید قرص شق کننده یکی از این دارو ها رو استفاده کنید و نظر خودتون رو برای بقیه کاربران سایت بنویسید .

برند :  ماکسیما  Maxiima

تعداد : 8 عددی شکل آلت آبی رنگ

قابلیت : راست کننده و تاخیری بدونه عوارض

ساخته شده از  سیلدنافیل 100  داپوکسین 60  جنسینگ 40 میلی گرم

قیمت : 310 هزار تومان

خرید قرص ماکسیما دفترچه ایی

قیمت قرص راست کننده فوری در داروخانه

قیمت قرص راست کننده بستگی به تعداد و دوز سلیدنافیل یا تادالافیل و یا کارزپادول استفاده شده در آن محصول رو دارد البته ناگفته نماند قیمت قرص به برندی که آن رو میسازد هم بسنگی دارد که معروف ترین این برند را میتوان فایزر را نام برد که یکی از بهترین کمپانی های دارو سازی در سطح جهان است . در کل قیمت محصولات سایت دکتر دیلی زیر عکس همان محصول زده شده و به راحتی با کلیک روی عکس محصول میتوانید آن را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید .

فروش قرص راست کننده در دکتر دیلی به چه صورت می باشد؟

فروش در سایت به صورت اینترنتی می باشد و امکان خرید حضوری نیست ما برای فروش قرص راست کننده در بستر اینترنت فعالیت میکنیم و بعد از ثبت سفارش شما محصول رو بسته بندی و به صورت محرمانه برای شما توسط پست – تیپاکس – ترمینال – پیک بسته به ادرس شما انتخاب و ارسال میشود .

لازم به ذکر هست فروش کلیه محصولات دکتر دیلی به صورت نقدی میباشد . و میتوانید به پایین صفحه مراجعه کنید و فرم را پر کنید و منتظر تماس فروشندگان دکتر دیلی باشید .

علت عدم نعوظ یا راست کردن ؟

در بعضی از مردان مشکلات جنسی به تازگی خودشون رو نمایان کردن که بیشتر مشکل از عدم رضایت از نعوظ یا سیخ کردن هست در بعضی از افراد که شدت کمتری دارد این شایع شده که دیگه مثل قدیم نمیتونم راست کنم و نعوظ و شق شدن آلت مثل قدیما ها نیست . این مشکل علت هایی زیادی میتونه داشته باشه . که مهم ترین آن بالا رفتن سن و مشکلات فشار خون می باشد . از دیگر مشکلات راست نکردن به ترتیب اولیت می تونه دیابت یا قند باشه – تکراری شدن نوع رابطه با شریک جنسی و میل به تنوع طلبی – مشکلات روزمره و استرس – نوع رابطه عاطفی بین زوجین

اگر دقت کرده باشید همیشه برای اولین رابطه جنسی با هر شخصی تمام چیز ها جدید هست و میل جنسی خیلی بیشتر از حد معمول می باشد . بعد از یک مدت 1 ماه تا 6 ماه حتی اگر بهترین شریک جنسی رو هم داشته باشید به نوعی تکراری می شود دلیل این تنوع طلبی اقایان می باشد .

برای رفع این مشکل پیشنهاد میشود در مکان های تکراری رابطه برقرار نکنید و از همه مهم تر رابطه نباید یک طرفه باشد و نیاز هست که اگر شما ارضا می شود شریک جنسی شما هم باید ارضا شود مخصوصا خانوم ها شما این رو در نظر بگیرید اگر برعکس بود چه اتفاقی می افتاد مثلا ما اقایون رابطه رو برقرار میکریدم و بعد از این که خانوم ارضا شدن رابطه تمام می شد . چه حسی به شما دست میده و به این فکر کنید که بعد از چندین ماه اکر به همین روال باشد چه حالی داریم .

با در نظر گرفتن همه این موارد یا کیفیت رابطه رو بالا ببرید اگر نمیتوانید حداقل کاری که میتونیم بکنیم مدت زمانش رو بیشتر کنیم یا خود را درمان کنیم پیشنهاد پزشکی خاصی نداریم چون باید به دکتر مراجعه کنید تنها راه پیشنهادی ما به شما خرید قرص راست کننده فوری می باشد . که با این کار میتونید مدت زمان رابطه رو بالا ببرید .

خرید قویترین قرص راست کننده فوری

برای خرید قرص های راست کننده انواع قرص سیخ کننده به جای درستی آمدید در بالا صفحه چند تا از پرفروش ترین محصولات راست کننده رو به شما معرفی کردیم اگر نیاز دارید تا دارو های بیشتری رو ببنید و مقایسه کنید میتوانید وارد دسته بندی قرص تاخیری شوید و یکی یکی محصولات و ترکیبات آن را ببنید و برای خرید محصولی ایده الال تصمیم نهایی خود را بگیرید .

راست کننده طبیعی چیست و کدامند ؟

اکثر راست کنندها موجود در بازار دارای سلیدنافیلد هستند که نچرال یا همان طبیعی نیستند و ساخته دست انسان هست. راست کننده طبیعی میتوان از یک سری گیاهان مانند ریشه درخت ماکا – جنسینگ – جلبک دریایی و میوه های گرم مثل موز انبه و انواع میوه های گرم نام برد ولی تو قرص و دارو نباید دنبال 100 درصد طبیعی باشید.

قویترین قرص راست کننده گیاهی کدامند ؟

قیمت قرص راست کننده داروخانه